بیماری زونا واگیر است Secrets

Wiki Article

سلام وقت بخیر من چن روزه قسمت بالاتنه بصورت پراکنده تاول زده وهمین طور زیاد میشه وتب و لرز هم دارم حالت خستگی و بدن درد هم دارم بنظرتون زونا ست؟؟

● برای کمک به تسکین درد، پزشک ممکن است داروهایی مانند داروهای ضدویروسی یا ضدالتهابی تجویز کند.

نیر برکات، وزیر اقتصاد اسرائیل و سیاستمدار ارشد حزب لیکود به رهبری بنیامین نتانیاهو، هشدارهای آقای تورک را رد کرد و آن را «کاملا بی‌معنی- حرفی کاملا غیر مسئولانه» خواند.

عوارض زونا چیست و چطور باعث بروز مشکلات بعدی می‌شود؟ ابتلا به زونا به خودی خود ناخوشایند است و باعث درد زیادی در فرد ایجاد می‌شود.

با توجه به درگیری اعصاب در زونا ممکن است سبب درد و همچین حالتی بشود

آمریکا: عملیات نظامی محدود در رفح می‌تواند رهبران باقی‌مانده حماس را از بین ببرد

مزونیدلینگ: جوان‌سازی و رفع لک و جای جوش صورت با مزونیدلینگ

به خاطر داشته باشید که عفونت زونا در افرادی که قبلاً به بیماری آبله مرغان مبتلا نشده باشند هم اتفاق می‌افتد.

● اگر مشکوک به زونا هستید، باید در اسرع وقت به پزشک مراجعه کنید، بیماری زونا در خانم ها به خصوص اگر فردی در معرض خطر ابتلای بالا به آن هستید.

● درمان خانگی می‌تواند به کاهش علائم زونا کمک کند. این درمان‌ها عبارتند از:

● در حالی که ابتلا به زونا در دوران بارداری غیرعادی است، اما ممکن است. اگر با فردی که مبتلا به آبله مرغان یا عفونت فعال زونا است در تماس باشید، اگر واکسینه نشده‌اید یا قبلاً هرگز آن را نداشته‌اید، می‌توانید به آبله مرغان مبتلا شوید.

برای مراجعه به پزشک در زمان بروز مشکلات پوست و مو یا انجام اقدامات زیبایی، نیاز است که بدانید تخصص پوست و مو چیست و…

● اولین علائم زونا معمولاً درد و سوزش است. درد معمولاً در یک سمت بدن و در امتداد ناحیه خاصی از پوست به نام درماتوم است و اغلب بثورات قرمز به همراه دارد.

تاول‌ها را غالبا می ‌توان‌ در ناحیه‌ قفسه‌ سینه‌ دید كه‌ البته‌ تنها در یك‌ طرف‌ بدن‌ گسترش‌ می ‌یابند. از علائم شایع این بیماری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

Report this wiki page