The best Side of فیلم بیماری زونا

Wiki Article

و چون مجدد عود کرده باید معاینه شین و به متخصص عفونی مراجعه کنید

سلام همسرم دوهفته پیش به زونا مبتلا شد که به پزشک متخصص عفونی مراجعه و دارو مصرف کرد ولی بعد دو هفته امروز دچار بی حالی و ضعیف شدید شدن آیا به خاطر زونا طبیعی است یا باید به پزشک مراجعه کنیم لطفاً راهنمایی کنید

● زونا با کهیرها که خارش دارند و بر روی پوست ایجاد می‌شوند یکسان نیست. کهیر معمولاً در اثر واکنش آلرژیک به دارو، غذا یا چیزی در محیط ایجاد می‌شود.

آقای تورک در مصاحبه‌ای از ژنو گفت که شواهدی به دست آمده است که نشان می‌دهد اسرائیل سرعت ارسال کمک‌ها را کند کرده یا از ارسال آنها خودداری می‌کند.

بعد از گذشت چند سال، این ویروس مجدداً فعال می‌شود و در امتداد عصب‌های حسی به سمت پوست مهاجرت می‌کند و در آنجا بیماری زونا را به وجود می‌آورد.

پس از بروز تاول ‌ها برای تسكین درد بهتر است به نكات زیر توجه كرد:

اصرار شهرداری برساخت مسجد در پارک قیطریه/ واکنش عضو شورا؛ تاکی قرار است خودزنی کنیم؟

علاوه بر موارد گفته شده، گاهی اوقات زونا باعث ایجاد درد شدیدی در فرد می‌شود. از این رو پزشک برای کاهش علائم بیماری، دارو‌های زیر را تجویز می‌کند:

راههای جلوگیری از اسکولیوز؛ برای سلامتی ستون فقرات خود سرمایه‌گذاری کنید

پژوهش‌های انجام شده در ارتباط با این بیماری نشان می‌دهد که از بین هر چهار نفر، یک نفر دچار زونا خواهد شد.

سورپرایز اشلی؛ با پیروزی بر هند شانس صعود تیم ملی فوتبال افغانستان در آسیا زنده شد

مطابق توصیه پزشکان، افرادی که بیماری زخم زونا بیشتر از۵۰ سال سن دارند، برای پیشگیری از بروز این عفونت ویروسی، بهتر است واکسن زونا را دریافت کنند.

با این حال، بثورات همیشه قرمز ظاهر نمی‌شوند. بسته به رنگ پوست، بثورات می‌توانند صورتی تیره، قهوه‌ای تیره یا ارغوانی به نظر برسند.

● در حالی که زونا می‌تواند به خودی خود دردناک و آزاردهنده باشد، اما باید احتمال عوارض احتمالی زیر را بدهید:

Report this wiki page